معرفی رانندگان متخلف کافی نیست
آیا تا به حال کسانی که در این سایت مطلب یا مقاله منتشر میکنند جواب انتقاد یا پیشنهاد و حتی مطلب خود را گرفته اند؟
آیا کسی پیرو ثبت مطلب با شما تماس میگیرد که به شما امیدواری دهد که لااقل صدای شما را شنیده است؟
آیا با این همه بی تفاوتی رقبت به نوشتن یا فریاد زدن میکنند؟
آیا این بی توجهی ها خودش یک راهکار نیست؟
همه روزه در ایمیل من اخبار و اطلاعیه هایی از طرف مسئولین ثبت میشود.لازم به ذکر است فقط اخبار و اطلاعیه نه جوابیه.در بین اخبار و اطلاعیه ها تعداد زیادی راننده وکامیون مختلف میخورد که یا درخواست قطع همکاری با آنهاست یا اتمام دوره قطع همکاری آنها اعلام میشود.
در این بین سوالاتی پیش می آید.
یا این روش از تخلفات رانندگان جلوگیری میکند؟آیا این روش درپوشی بر بی تعهدی مسئولان است؟آیا در بین این حجم شرکت حمل و نقل کسانی اهمیت به این روش میدهند و همکاری می کنند؟آیا روش جایگزینی وجود ندارد؟آیا این روش هم مثل قانون مدیران فنی نیست؟و سوالات بی شمار دیگری که شما با یک جلسه مشاوره با مدیران و متصدیان می توانید به آن برسید همه میدانند وقتی شرکت حمل و نقلی خطا کند با چه بلاهایی و چه تنبیهاتی مواجه است که حتی فکر خطا را هم نمیکنند.اما رانندگان و صاحبان کالا پوست شرکتهای حمل و نقل را به راحتی در می آورند و همیشه شرکتهای حمل و نقل مقصرند چون تعدادی از همکاران با توجه کار نمی کنند و به قول معروف از ماست که بر ماست. شما چرخی در پایانه تهران بزنید و از متصدیان سوال کنید که رانندگان وصاحبان کالا چه مشکلاتی در کار ایجاد میکنند و…اگر بخواهیم در این رابطه صحبت کنیم باید به جای مقاله کتاب بنویسیم قبول داریم در کار زحمت بر گردن راننده است قبول داریم نه در حد صحبت بلکه اعتقاد قلبیمان باشد.و به قول معروف پنج انگشت دست برادر هستند اما برابر نیستند.
بعد از همه واقعیتها در صورت لزوم با رانندگان متخلف چه برخوردی مناسب تر است؟
با تشکر از شما که این مطلب را خواندید.