نقشه تبلیغاتی راههای کشور
هدیه به همکاران
نقشه تبلیغاتی راههای کشور
تبلیغات در کار ما به تنهایی بسیار موثر واقع میشود و حتی میتوانیم بگوئیم یکی از ارکان اصلی در کار ما است که بنده در مقالات قبلی نیز اشاره نموده بودم .
تقویم های دیواری. ساعت. سر رسید. خودکار و….. از سالها قبل در کار ما حالت ثابتی پیدا کرده است که ایراداتی هم دارد. اما با توجه به این که دیگران کاشتند ما استفاده کردیم ما نیز میکاریم دیگران استفاده کنند.
نقشه تبلیغاتی راههای کشور که در زمستان سال 1387 طبق اعلام موسسه گیتا شناسی تهران برای اولین بار در صنف حمل و نقل به چاپ رسید که اینجانب از زمان شروع و جمع بندی و طراحی آن بسیار زحمت کشیده و حال ایده آن را در کف اخلاص تقدیمتان میکنم تا قدمی در پیشرفت مجموعه حمل و نقل برداشته باشم.
مزایای نقشه تبلیغاتی:
1-زمان استفاده تبلیغات مهم است برای مثال تقویم دیواری یا سر رسید در زیبا ترین حالت فقط یک سال مورد استفاده قرار میگیرد اما استفاده نقشه های تبلیغاتی خیلی خیلی بیشتر است…
2-شاید 60 درصد از مشتریان نمی دانند فاصله مقصد و گیرنده کالا تا کارخانه یا کارگاه آنان چقدر است…و فشار بی اطلاعی خود را به شرکتهای حمل و نقل می آورند. نقشه تبلیغاتی راهها مرتبط با کار ما است و این نوع مشکلات را حل میکند؟
3-هزینه کمتر نسبت به دیگر تبلیغات. آیا یک سال هزینه جوابدهی چند ساله بهتر است یا هزینه کردن با بازدهی کمتر؟
4-نوع آوری در تبلیغات وغیره…